Spacer internetowy

z wyprawy na największy masyw górski w Alpach .:.

Zdobywcy Gór

zapraszają do panoram .:.
Start .:. Relacje .:. Nasze .:. Gerlach 2655 m npm
Gerlach 2655 m npm Drukuj Email
Ocena użytkowników: / 5
SłabyŚwietny
Info - Nasze
Wpisany przez Wojtek
poniedziałek, 19 września 2011 21:35

Gerlach - widok na wschódW sobotę 17 września wybraliśmy się na Gerlach - najwyższy szczyt Karpat - w składzie: Janek, Jacek, Grzesiek i Wojtek. W skrócie było tak:

Z domu wyjechałem o 19:30 w piątek, po drodze zabierając Jacka (uczestnik wyjazdu 2 lata temu na MB). Jedziemy razem do Ropczyc, gdzie dołączają Grzesiek i Janek. Po przepaku do transportera jakim jest "cytryna" udajemy się na Słowację do miejscowości Wyżnie Hagi. Meldujemy się o 1 w nocy. Po 2 godzinnej drzemce w samochodzie około 3:30 wyruszamy w kierunku Doliny Batyżowieckiej, Gerlach ślad gpxby po 2 godzinach podziwiać wschód słońca z nad Batyżowieckiego Stawu. Po szybkim posiłku wzdłuż prawego brzegu stawu idziemy w kierunku Wyżnich Batyżowieckich Spadów. Po pokonaniu stromego podejścia wychodzimy na Niżną Batyżowiecka Równię, gdzie po piargowisku dochodzimy do drogi zejściowej z Gerlacha - Batyżowieckiego Żlebu. Korzystając z wczesnych godzin nie przeszkadzamy nikomu w zejściu z góry. Kilka minut przed 9 jesteśmy na szczycie. Jak na tak wczesną porę panuje dosyć duży tłok. Po krótkiej sesji foto i wpisie do książki schodzimy tą samą drogą w dół. Tutaj niestety jesteśmy skutecznie blokowani przez ekipy z przewodnikami. Około 11:30 jesteśmy z powrotem na Batyżowieckiej Równi. Po krótkim odpoczynku schodzimy do samochodu, by po godzinie 14 udać się w drogę powrotną do domu.

Przetłumacz stronę na język angielski Wersja językowa - niemiecka

Wszytskie >1768737

Odwiedza nas

Naszą witrynę przegląda teraz 16 gości

Ta strona używa cookie. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. To find out more about the cookies we use and how to delete them, see our privacy policy.

I accept cookies from this site.